Upravljanje posjetiteljima
Kontrolirajte kretanje posjetitelja, zaposlenika, dobavljača i izvođača radova na lokaciji.
Kako upravljati dnevnom fluktuacijom posjetitelja u objektu? Uz Supervisor, to je jednostavno i usklađeno s GDPR-om.
Posjedovanje pravih informacija pomaže donijeti pravu odluku
Modul upravljanja posjetiteljima u Supervisoru omogućuje zaštitarskom timu da:
- bude obaviješten tko se očekuje na lokaciji (dobavljači, izvođači), jesu li certificirani i/ili odobreni i tko je njihova kontakt osoba unutar organizacije
- zna odakle dolaze posjetitelji (ulazna točka i vrijeme)
- zna gdje posjetitelji provode svoje vrijeme (kretanje na licu mjesta)
- zna mjesto i vrijeme izlaska posjetitelja
Ove informacije mogu biti korisne samo ako su brzo dostupne i prikladne za korištenje.
Usklađenost s GDPR-om i privola, privatnost podataka
Supervisor je integriran s uređajima za skeniranje osobnih dokumenata i terminalima za potvrdu potpisa, što znatno ubrzava proces prijema posjetitelja. Anonimizacija podataka i druge GDPR smjernice su uključene.
Najava dobavljača i izvođača
Obavijestite sigurnosne timove o nadolazećim posjetima dobavljača i izvođača. Dodavanje informacija o internoj kontakt osobi, certifikaciji za izvođače, dopuštenjima pristupa unutar perimetra i očekivanom vremenu izlaska ubrzat će proces provjere i poboljšati razinu sigurnosti.
Brojanje posjetitelja po zonama
U modulu upravljanja posjetiteljima, broj ljudi po unaprijed definiranim zonama (područjima) dostupan je u stvarnom vremenu, što može biti iznimno važno u hitnim situacijama poput evakuacije.
Lociranje određenog posjetitelja
U slučaju da je potrebno odrediti preciznu lokaciju određene osobe, sustav upravljanja posjetiteljima u kombinaciji s video nadzorom bit će od velike važnosti za brzu reakciju.
Evidencija o prisutnosti zaposlenika
- za operativno planiranje: koriste ga menadžeri u proizvodnim ili logističkim objektima za raspodjelu dnevnog opterećenja dostupnim zaposlenicima
- za analitiku: koriste ga odjeli za ljudske resurse za praćenje hibridnih radnih modela (kombinacija ureda i rada od kuće)
Evidencija radnog vremena zaposlenika
- za administraciju: evidencija radnog vremena služi kao osnova za obračun mjesečne plaće u poduzećima sa satnicama